5 gru 2014

Eventy w mediach społecznościowych: wydarzenia na Facebooku

3 grudnia 2014 miałem przyjemność wystąpić przed osobami zgromadzonymi na TechKlub Kraków, z prezentacją na temat promocji wydarzeń w mediach społecznościowych. Było na to jedynie 20 minut, więc zdecydowałem się na prezentację konkretną, merytoryczną, możliwą do zrozumiałego odbioru także bez obecności prezentującego. Zamieszczam ją poniżej, miłego korzystania, w razie pytań - pytajcie w komentarzach.

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W social mediach jest bardzo duża moc i jeśli wykorzystamy ją prawidłowo to na pewno możemy wiele zyskać. Dlatego dzięki http://tearsofjoy.pl/ można nawiązać naprawdę udaną współpracę co do kampanii Facebook. W takich przypadkach widać, kto ma duże doświadczenie w tej materii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz social media to podstawa by promować swój content na szeroką skale. Polecam rowneiż zajrzec na ciekawą historie związaną z kampanią świąteczną :D https://mamstartup.pl/10-miesiecy-przygotowan-i-dwa-intensywnej-sprzedazy-case-study-listymikolaja-pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby spojrzeć na to z innej strony, to ogólnie reklama naszej witryny internetowej jest bardzo ważna. Na przestrzeni ostatnich dni ciekawie to ostało opisane na http://www.poradniki24h.pl/4263/co-to-jest-seo-pozycjonowanie-i-dlaczego-jest-to-wazne-dla-twojej-firmy/ i taka jest prawda w momencie optymalizacji stron. Na początku należy wiedzieć czym tak naprawdę jest to SEO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem bardzo dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o promocje bloga mogą być takie działania jak social media marketing opisany na przykład tutaj http://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/. W dzisiejszych czasch w mediach społecznościowych jest chyba najwięcej potencjalnych klientów do zdobycia, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zastanawiam się właśnie nad stworzeniem dla swojej firmy takiej facebookowej kampanii i na prawdę bardzo pomocny jest dla mnie ten artykuł http://www.exbiznes.pl/do-kogo-nalezy-kierowac-kampanie-na-facebooku/. Dowiedziałem się z noego na przykład od kogo najlepiej takie kampanie w social media kierować. Uważam, ze to wiedza warta przysfojenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Social media to w obecnych czasach najlepsza z możliwych opcji na promocję własnego biznesu. Ja sama rozważam podjęcie współpracy z agencją http://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/ Do tej pory słyszałam same pochlebne opinie na ich temat, więc uważam że jest to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stronie https://push-ad.com/pl/blog/jakie-korzysci-niosa-dzialania-z-obszaru-marketingu-internetowego/ jest bardzo ciekawy artykuł na temat działań z obszaru marketingu internetowego i tego, jakie niesie za sobą korzyści - warto poczytać, bo to przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o reklamę internetową to ja ostatnio trafiłem w sieci na informacje o tzw agencjach digitalowych. Tutaj https://www.bizneslevelup.pl/jak-planowac-budzet-na-dzialania-marketingowe-w-firmie/ możecie poczytać o tym więcej i może ktos również wypowie się w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Facebook daje Ci do wyboru 4 miejsca, w których Twoje reklamy będą wyświetlane: news feed na komputerach, mobile news feed, prawa kolumna na komputerach oraz audience network. Warto jednak korzystać z usług https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/ - wtedy nasza reklama przyniesie zamierzone efekty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tekst, dzięki! Niebawem wystartuje kanał WATCHDEER, może być ciekawie, patrzcie: Rafał Jeleń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Media społecznościowe stanowią genialne podłoże dla działań marketingowych, dlatego coraz więcej firm korzysta z takiej formy reklamy. Jeżeli jestescie zainteresowani tematem, to polecam Wam stronę https://cosmo.net.pl/5-wskazowek-jak-zachecic-obserwatorow-do-wejscia-w-interakcje/ .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez reklamy w socjal mediach trudno zbudować jeszcze bardziej wiarygodny wizerunek firmy. Dlatego ja postanowiłam, że nawiążę współpracę z Nakatomi. To doświadczony zespół specjalistów, który osiąga sukcesy w swojej branży w kraju i za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis, dzięki! :-) Dziennikarstwo faktycznie dogorywa, to fakt, chociaż istnieją jeszcze rzetelni dziennikarze, jak np. Dziennikarz Rafał Jeleń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie ważną formą reklamy są media społecznościowe, dlatego zainteresowanym polecam artykuł na stronie https://iszczecinek.pl/pl/651_materialy_partnera/23580_reklama-na-youtubie---jak-nie-dac-sie-przeklikac.html . Z jakiej formy reklamy korzystacie w przypadku Waszego biznesu i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń