Promocja kultury, sztuki i instytucji kultury w mediach społecznościowych.
15 sie 2014
Raport “Otwarta nauka w Polsce 2014. Diagnoza”
Raport “Otwarta nauka w Polsce 2014. Diagnoza”, opisujący stan otwartości w polskiej nauce można pobrać ze strony: http://pon.edu.pl/index.php/nasze-publikacje?pubid=13
Autorzy prezentują kontekst instytucjonalny otwartej nauki, analizują aspekty prawne i społeczne, przedstawiają istniejącą infrastrukturę oraz omawiają wyniki przeprowadzonych na potrzeby raportu badań polskich czasopism i naukowców.
A na stronie 98 piszą: Poza akademicką niszę przebijają się również blogi będące hybrydami blogów naukowych i eksperckich. Przykładem może być blog Social Media Marketing Kultury Michała Pałasza, zaliczający się do najpopularniejszych tego typu stron internetowych w Polsce :)
Raport pod redakcją Jakuba Szprota został opracowany w ramach działań Platformy Otwartej Nauki przez zespół autorów z Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego (Andrzej Leśniak, Michael Morys-Twarowski, Krzysztof Siewicz, Michał Starczewski, Lidia Stępińska-Ustasiak, Jakub Szprot). Publikacja jest dostępna na licencji Creative Commons – Uznanie autorstwa 3.0 PL.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
W dzisiejszych czasach social media to bardzo ważna forma reklamy. Sam prowadzę własną firme i wiem, jakie to ważne. Skorzystałem z usług firmy https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ i jestem bardzo zadowolony.
OdpowiedzUsuń