21 wrz 2012

Facebook: "oferty" już w Polsce - ale nie za darmo

1

Facebook offers od dziś w Polsce. Każda strona, która jest miejscem [w rozumieniu facebooka], oraz której liczba fanów to co najmniej 400 osób, może od dziś oferować odbiorcom produkty i usługi w niższej cenie lub za darmo [po spełnieniu określonych warunków], za pomocą natywnej funkcji serwisu znajdującej się tuż pod okienkiem publikacji postu.

2

W trakcie edycji oferty należy dodać kwadratową grafikę, zachęcający [call to action] nagłówek, ustalić limit ofert [aby nie popłynąć jak fryzjer na grouponie], dodać unikalny kod kreskowy [w przyszłości] oraz dodatkowe warunki.

4

Kupon można zrezlizować w sklepie lub na stronie www.

5

Pierwsza oferta jest ze strony... strony - bezpłatna. Opłaty za kolejne są zależne od ilości osób, do których oferta ma dotrzeć.

5

Pomoc w zakresie ofert na facebooku znajdziecie w tematach pomocy serwisu. Oferty dostępne są także w wersji mobilnej serwisu.

Jak to działa w praktyce? Zobaczymy. Dla leniwych - wideo: