W czasie dzisiejszej podróży do pracy w Nowej Hucie uwagę mą zwrócił duży plakat na słupie ogłoszeniowym, a na plakacie duży kod QR i logo facebooka.
Zaskoczyło mnie [pozytywnie], kto stoi za akcją - Europosłanka do Parlamentu Europejskeigo, Róża Gräfin von THUN und HOHENSTEIN.
Sczytałem kod - co poszło sprawnie - i wylądowałem na stronie z konkursem z okazji tańszego roamingu w UE, w którym główną nagrodą jest wyjazd studyjny do Parlamentu Europejskiego w Brukseli [są też pomniejsze nagrody]. Strona co prawda niezbyt mobilna, ale że skaner zapamiętuje sczytane strony, odwiedziłem ją na pc.
Konkurs jest promowany na facebooku [STAWKA MNIEJSZA NIŻ], ale aby wziąć udział należy wysłać e-mail z odpowiedzią przez formularz na stronie Europosłanki lub na wskazany adres.
Cieszy mnie, że osoba publiczna dostrzega możliwości, jakie dają jej nowe media, w budowaniu społeczności wokół siebie. Jest facebook, jest kod QR, jest konkurs, jest budowanie marki własnej poprzez kojarzenie z pozytywną zmianą w UE i wreszcie - jest promocja w realu [plakaty w Nowej Hucie to nie byle co].
Dajcie znać, co sądzicie, a jeśli za jakiś czas traficie na case study podsumowujące akcję, koniecznie podzielcie się w komentarzach.
Brak komentarzy:
Publikowanie komentarza