27 lip 2012

Róża Thun, facebook, kody QR i konkurs z okazji tańszego roamingu UE

W czasie dzisiejszej podróży do pracy w Nowej Hucie uwagę mą zwrócił duży plakat na słupie ogłoszeniowym, a na plakacie duży kod QR i logo facebooka.

Zaskoczyło mnie [pozytywnie], kto stoi za akcją - Europosłanka do Parlamentu Europejskeigo, Róża Gräfin von THUN und HOHENSTEIN.

Zdjecie

Sczytałem kod - co poszło sprawnie - i wylądowałem na stronie z konkursem z okazji tańszego roamingu w UE, w którym główną nagrodą jest wyjazd studyjny do Parlamentu Europejskiego w Brukseli [są też pomniejsze nagrody]. Strona co prawda niezbyt mobilna, ale że skaner zapamiętuje sczytane strony, odwiedziłem ją na pc.

Konkurs jest promowany na facebooku [STAWKA MNIEJSZA NIŻ], ale aby wziąć udział należy wysłać e-mail z odpowiedzią przez formularz na stronie Europosłanki lub na wskazany adres.

Screen_capture
Zapraszam_do_konkursu_stawka_mniejsza_niz

Cieszy mnie, że osoba publiczna dostrzega możliwości, jakie dają jej nowe media, w budowaniu społeczności wokół siebie. Jest facebook, jest kod QR, jest konkurs, jest budowanie marki własnej poprzez kojarzenie z pozytywną zmianą w UE  i wreszcie - jest promocja w realu [plakaty w Nowej Hucie to nie byle co].

Dajcie znać, co sądzicie, a jeśli za jakiś czas traficie na case study podsumowujące akcję, koniecznie podzielcie się w komentarzach.