Te zmiany - może oprócz informacji, że facebook promuje integrację stron fanowskich z twitterem, z czym należy się liczyć - zainteresują tylko prawdziwych social media geeków, więc jeśli nim nie jesteś, nie czytaj.
Tak wygląda teraz panel administratora strony fanowskiej na facebooku. Wyróżniona kategoria "zasoby" nazywała się do tej pory "marketing".
Zmiana nazwy zakładki jest uzasadniona, ponieważ zmieniła się jej zawartość. Podzielono ją na trzy kategorie: rozwijaj swój like page, dotrzyj do ludzi, materiały dodatkowe.1. Rozwijaj swój like page:
- link do poradnika facebooka dotyczącego dobrych praktyk w kwestii angażowania fanów
- zachęta do wzbogacenia strony fanowskiej o odpowiednie aplikacje dostępne na facebooku
2. Dotrzyj do ludzi:
a) nowości:
- wybierz unikalną nazwę użytkownika, czyli unikalny URL na facebooku
- kategoria "add a like button" słusznie została zmieniona na use social plugins
- nowość, z której można dużo wywnioskować (twitter jest ważny) - integracja strony fanowskiej na facebooku z twitterem
b) bez zmian:
3. Materiały dodatkowe:
- link do centrum pomocy facebooka dotyczącej stron fanowskich
- pomoc dla developerów na facebooku
- poradnik Marketing na facebooku - dobre praktyki (o którym już pisałem tu)
- zezwolenia dotyczące wykorzystania znaku i marki facebook
Zauważę też, że facebook dziś strasznie niedziałający - pewnie będą większe zmiany.